Atuty programu lojalnościowego Redconst dla osoby inwestującej w myjnię bezdotykową, jak i dla klientów wyraźnie pokazują, że firma taka świadczy usługi na de facto bardzo wysokim pułapie. Zarządca myjnie bezdotykowe producent może oczekiwać na: zwiększenie lojalności klientów, poprawę przepływów pieniężnych dzięki środkom przedpłaconym, rozszerzoną analizę finansową całej inwestycji, natychmiastowe wygenerowanie paragonów dla klientów, początkową zgodność z systemem KSeF, przyjazne uzupełnianie kart poprzez system Przelewy24, proste rozporządzanie określonymi promocjami, a także realizację reklamacji na odległość razem z weryfikowaniem. Klienci myjni mają natomiast zagwarantowany przejrzysty program abonamentowy. Jest on stały, liczony od myjni oraz nie zależy od dochodu. Mają też zapewnione zautomatyzowane otrzymanie faktur za wszystkie operacje na myjni.
Kompleksowe zarządzanie myciem aut we flocie wraz z zautomatyzowanymi doładowaniami to następny, spory atut, świadczący o tym, że myjnie bezdotykowe Redconst zarządzane są nowocześnie. Osoby pracujące na myjni mogą skorzystać z systemu benefitów, jakim jest na przykład 30 dniowy budżet na korzystanie z myjni. Ponad sto dwadzieścia zbudowanych obiektów prosperujących do tej pory także daje gwarancję wzorcowej realizacji usługi. Na początku zleceniodawca dostaje 3 lata gwarancji wraz z wglądem do kompletnego, merytorycznego zaplecza.
Osoba zarządzająca myjnią otrzyma najlepszą chemię czyszczącą z branży a także może liczyć na usługi serwisowe. Redconst jako marka zajmująca się budowaniem innowacyjnych myjni bezdotykowych jest wybranym z liderów w branży. Specjaliści motywują osoby interesujące się współpracą, iż czas zwrotu z inwestycji w myjnię to mniej więcej 5 lat. Walorem jest też to, że można zdecydować się na wybór działki z bazy udostępnionych w Redconst lub wydzierżawić swoją działkę, jeżeli dysponuje się takim terenem.
+Artykuł Sponsorowany+